Sunday, September 13

Macam-Macam

Salam Ramadhan ke 24.. cepat sungguh masa berlalu!! betul ke ni? huhu sgt2 cepat rasa. Kdg2 bagus gak masa berlalu dgn cepatnye sb dh tak tertahan dh tgu masa berlalu..hehe biarkan semua yg tidak membestkan berlalu bersama sang waktu.. kdg2 terpikir di pale otak ni.. biarkan cpt2 sikit agar terubat segalanya dengan waktu yang telah pergi..sebulan, 2 bulan, 3 bulan, setahun, 2 tahun..biar sampai bertahun2 pun x mengapa, mungkin dan mungkin sampai bila2.. (kata kwn: waktu akan mengubat segalanya..maybe ko akan rasa dia berlalu n kita akan lupa selamannya apa yg dh jadi) pesan kawan jugak.. (jangan sesekali sesali apa yg terjadi, sesungguhnya perancangan Allah adalah yang terbaik, kta manusia mmg ssh utk terima sstu yg bahagia bertukar derita, walhal kta xsedar tu semua adalah dugaan hidup.. krn dgn ujian dan dugaan sahaja akan buat kta jd lebih kuat, berhati2, prihatin, lebih menghargai kehidupan dan persahabatan ini) uhuhu terharu sgt dgn sokongan kwn2 aku.. emmm betullah sekian lama aku xctc dorang semua, jrg jumpa etc tp semua masih spt dulu memahami dan menghargai pertemuan dan persahabatan ini.. Thanksssssssssssssss doa utk kalian agar sentiasa dirahmati hidup ini hanya Allah yang mampu membalas segalanya.

Pejam celik pejam celik lagi 3 hari nak balik kampung ni..ekek!! bestnye. Semoga selamat sampai ke destinasi.. Pandu cermat jiwa selamat!! Ingatlah orang tersayang! uhmm!!! pape jelah (tarik nafas!!!) uuuuuuuu lapangggg otak aku setelah hampir 10 hari macam2 jadi.. dugaan menguji kesabaran yg sememangnya aku ni kalau di ukur bukan penyabar orangnye, ya ampun! Hehe kesempatan dalam kesempitan .. heha g Shopping @ SOGO (sesorang jek tau) Fis teman g Mid Valley sejam jek masa diberi..huhu sempat semua okies balik buke ngn Cik A n gang, terawih @ Al Muqarabbin. Tak sempat layan Nur Kasih lah.. tp ok lah dh baca sinopsis so kesudahannnya dh tahu.. xyah tgu sampai episod 26 lah.. Tq sesapa yg bg baca n tukang donlod (sure xde kije sgt le tu)

Semak Senarai Yang Semak:

Semua urusan crocs settle. Urusan tudung yg masih blum settle. Kete ku si putih 7900 yg sgt2 terabai - xyah cuci lah tunggu balik kg (yg penting hehe kelakar2, tq nik teman aku, semua dh servis n dh tukar silikon viper hehe kata nk blk kg kan biar jelas mata memandang. Kawan aku kata penting tu..hehe bateri ok, air ok, minyak itam masih putih..hehe, ok angin n tayar ok semua ok.aku je ok tak? Emm baju2..adehhh stress tul aku ngn kwn aku wekend lps menyettlekan paip air tu.. baju dh mcm gunung dh..emmm akhirnya mak aku kata tak yah repair biarkan lps raya.. anta dobi jek..settle.

Emm dh lama x cite pose n berbuka, okies rumusannnya.. dh tentu best2 aje..bukan makan best tp best dpt buka ngn kwn2 yg mmg kena Q hehe..perasan nye. Paling byk aku buka kat umah Yoyun..TQ sgt..last mkn pizza (wei nanti aku kawin ko dtg umah aku lak ek..buka sesama) tq ajak g Masjid Sultan Mizan a.k.a mesjid besi. Malam2 akhir ni aku nk g Masjid kt umah aku jek..yg best ni. 2 hari buka ngn Si Nik dia dtg penuhi janji utk blnje aku..hehe. Tak lupa sempat berbuka ngn semua technician aku (emm lebih kurang 40 orang kot kat BBB) umah cik Anje n sup meletop bersama Seng, Kiah, Papet n Min.. Acik, Illa n Fiza n kwn Fiza (cam best jek telur yg si Fiza tu masak resipi dari U.K ke apa aku pun tak tahu al maklumlah dorang kan duk sana) huhu eh cam rindu plak ngn Cik Aes.. dia tepon aku aritu lama giler tak borak.. raya ni dia masih di perantauan tp kira ok lah sb dh berdua..hehe!!! emm bersahur ku dh tentu si Fis yg sudi teman.. sib baik dia blum kawin dia ckp, kalau dia dh kawin sure aku sorang2 le..hehe..jgn kawin dulu tgu sy kawin dulu tau. Awak kena beli SLR dulu standby.


Sekali tgk CT ni mcm muka aku kan..uwaaaaaa

CT naik buai.. hehe.. comelll

Okies semua...oopsss lupa Thankss Syimex sesat2 anta kta g umah Nana aritu.. (update blog le cite psl india Sabtu lps, tp syukur lah Syimex x pape) Apa yg masih tinggal lagi........ owh dh tentu kemas brg2 utk balik, settle keje2 opis aku, donload lagu raya (TQ Fis) emm xlupa tgu jek Cik Fis beli Album Tahajjud Cinta utk ku dgr sambil memandu nanti..layan DSN.

No comments:

Post a Comment