Friday, September 11

Malas

Salam semua..lagi kurang 10 hari utk raya huhu cepatnye ramadhan akan pergi..huhu, sangat mls utk update, maklumlah byk keje; berniaga kat pasar ramadhan (jual kueh pelita) sb ari2 duk beli penjual tu kata, emm apakata u yg jual i yg beli..ok jek..hahahah, part time cuci keta (keta putih dh jd kuning, ok lah kan tak yah g spray baru..ala2 swift gitu..tp yg ni kekuningan jek ala2 kerabat2, kedai dobi tak buka2 (bertimbun baju xbasuh) byk umah sewa yg perlukan perhatian (aku rasa kan la, ko tak pyh nyewa dh umah..ko rotate jek seminggu2..hehe kata kwn aku..) ok gak tu jimat duit jimat semua.

Yang penting jimat emosi, emm lagi2 nk penuhi jemputan buka pose, gotong royong masak utk majlis buke pose mesjid, uruskan psl nk tgk anak bulan tuk raya..ishhh byk lah nk cakap pun tak larat..pose2 ni xlupa duk melawat gedung2 membeli n membelah nk tgk stok pakaian raya cukup tak utk tampung rakyat mesia yg baru dpt bonus. Hehe..wekend ni pun terpaksa tunda utk ke Muar (sori nanti g lps raya sb sy nk g blaja wat lepat ubi) wekend ni ada org request nk makan mcm2 hehe..camne nk buek, camnilah.. nasib baek aku tak berkebun je lagi jadi peladang berjaya, teringin gak nk tanam stoberi, jaga lembu, itik, ayam tp xmo H1N1 nye binatang tu, pagi2 bgn siram2 best2..emmm ble ajak memember berjiran (tp xmo berjiran ngn bdk2 dlm bloglist aku ni..kecuali burger kukus) nanti kot kalau aku g memana xsempat nk tgk jiran aku blum tentu nak tolong siram or baja..mati kering lah stoberi aku..emm papepun raya dh nak dekat, tgh pk peta yg perlu ku ikut agar tak lagi 14jam dlm keta.. doakan semua selamat.


Disebabkan xtau nk buh gmbo apa..xde SLR nk amik gmbo2 yg menarik layankan aje..yg lain semua blurr gambarnye..mls nk upload buang karen..





Ok lah dsbbkan terlalu susah utk aku update blog skang ni..utk korang semua...Ucapan RAYA ku yg pertama (paling kurang akan ada 7 ucapan raya tau) yg ni utk semua yg baca n kwn2 aku di blog ni SELAMAT BERHARI DAN BERAYA, duit raya jgn lupa..ampun maaf dipinta atas segala kesalahan. Enjoyyyy last wekend di sini..muach2

No comments:

Post a Comment