Wednesday, April 22

Tercipta untukku

assalamualaikum, yehaaa..alhamdullillah..akhirnya ia menjadi milikku, actually, dh byk hari dah kehadirannya dalam hidup aku, sape? (tgk gambar kat bawah ye!) tp aku xde masa nk upload n cite psl dia...bukan  x excited tp aku belum boleh lepaskan P990i aku sepenuhnya..(P990i a.k.a sheismyshrek), banyak kenangan n perjalanan hari-hari aku tanpanya, apa yang pasti aku beli dia bersama mulan...dia yang minat h.p tu, aku pun suka gak, 29hb ni "dia" akan ku bagi pada penjaga baru secara percuma. Hari ini dengan rasminya akanku jadikan W595 (LIMITED EDITION-PINK COLOUR) a.k.a MichikoSizuka sebagai teman setia di dalam semua waktu aku..thats all...layannnn

sesaja blur kan gambar ni...segan gak tp ada orang minta publishkan...

fakta SO7:
# 01 :Tahniah to Ida Syarwani Ismail (x hosmate) atas kelahiran 1st baby dia..baby girl - 2.9kg jam 3.00am - 21hb April 2009

# 02 :Terimaaaalah kasiiiiihku to "ferrari merah" teman saya g low yat dapatkan MICHIKOsIZUKA ni

# 03 : Untuk semua yang sedar akan kehadiran MichikoSizuka dalam hidupku layannnnn lagu PATRI-JINBARA utk minggu ni...ahakssss - arini nak anta repair garaj tu semula x bape sesuai bila aku susun2..siap yg baru nanti kta tgk sekali lagi cun ke tak..kalau tak, mmg nak kena uncle tu..hehehe uncle tu baik lah.Sian dia...

No comments:

Post a Comment