Sunday, April 19

KLIBF@PWTC

hai..emmm sabtu semalam aku g KLIBF@pwtc..pastu g low yat..pastu balik..pastu three...ok enjoyyyy...layannnnnnn..arini lepak je kat umah ngn kwn aku..

fakta SO7: 
# 01 :Jumpa azizi ali (jutawan planet jupiter-adalah paling menyeronokkan...buku2 dia dah pun jadi koleksi aku sejak tahun 2006) simple orangnye, tenang dan hensem plakkk *add value* 

# 02 :Tuan Guru Dato Nik Abdul Aziz (ahad pukul 300pm ada kat PWTC) rasmi buku BIDADARI DARI TIMUR -belilah jgn lupa..hasil buah tangan isteri tercinta beliau Datin Tuan Sabariah.

# 03 :Apa yg plg best - hehehe..cd DMFK - buku2 koleksi telaga biru telah berjaya menambat hatiku...

# 04 :Ada org suka baca novel le ...xsangka plak aku...sape lagi - cik supir aku tu le...sory ya!!! gurau tak leh gurau duk surau...

No comments:

Post a Comment