Sunday, April 12

masa lapangku

salam...ahad ek..bgn subuh, lepak2 jap, tlg TGK kwn aku msk.sarapan- madu (sb batuk) pastu mkn kuew tiaw goreng yg best + ais krim kiwi + nata d coco...adehhh kenyang nye..mandi n bertolak dr sana kul 1030...driving masa plg menyenangkan...selaju yg boleh smbil layan lagu hot fm..k selamat sampai di sec 07@destinasi yg dirindui, ngntuk thp gaban..g tasik sh alam jap best fren aku dr penang dtg ada wedding anak G.M Suzuki Malaysia..lepak sambil makan burger king + kopok lekor + jambu pak chu...ehhehe..selesai..blk umah, lepak2 layan sudoku..kwn aku dtg lepak umah tgk abpbh..zzzz - dapat buku soduku baru..ganti yg giant ni sb yg ni btul2 menguji tahap IQ stok2 sifu..uwaaa.

shizuka - sudoku - peneman n boleh buat aku tak pk apa2 masalah selain jln penyelesaian..otak aku lapang

No comments:

Post a Comment