Thursday, April 23

Tajuk apa?

salam..
"ingin ku tembus tembok silam...." best gak tech aku  ni nyanyi..aku masukkan sikit jek sb aku pun tak ingat lagu ni..emmmm..seharian di sini..dimana? site@putrajaya..sakit kepala..masih di ofis jam menunjukkan 830mlm..tunggu dia abis kerja dan solat..pastu balik@rumah achik kuchik..rest..zzzz esok sambung lagi disini...dimana disini lah..

at BCS ROOM (Building Control System)

sesekali di sini..jiwaku tenang..pening kerja pun tak kisah sb epy..stress di HQ lain di site lain...so pandai2lah mengurus stress anda..anda yang tentukan untuk pilih stress atau tidak

sape shift petang..sy shift malam ganti pak guard

 Anda dilarang sama sekali untuk main games "to sofi - lampu tak nyala tingkat -100 pastu econ sejuk 
sgt lah sampai ngantuk terus tidoooo" (rekaan semata-mata) hehehe sofi jawab "bang nanti bagi form eh.."

Fakta SO7:
# 01 : Aku Adalah Serangga...ehhehe lawak plak bdk2 ni perkataan yang dh jadi usikan bila aku kesini.
# 02 : Malas utk g Jusco@Cheras Selatan coz penat
# 03 : Lapar dan mengantuk dan tak sabar nak balik kampung

No comments:

Post a Comment