Thursday, September 9

Salam Akhir Ramadhan


Assalamualaikum semua...pantasnya masa berlalu..arini dh hari terakhir kta semua menyambut ramadhan... lamaya x update ..hihi..bizi sikit bln puasa ni. Apapun yg jadi bagi aku RAMADHAN TAHUN INI ADALAH SGT BERMAKNA..syukur padaMU ya tuhanku.....Engkaulah maha mengetahui segala2nya. 07092010 satu tarikh yang bakal merubah segala-galanya... ** tgu entry ni ye nti..


Ermmm utk semua sbnrnya sy update blog mlm ni, dlm kesempatan yang ada, walau mata sgt letih n ngntuk, tp sy cuba seadanya untuk semua... tujuan utama adalah untuk mengucapkan SALAM AIDILFITRI yang bakal tiba 1 hari lagi dan juga sekadar luahan hati di malam akhir2 Ramdhan..sesungguhnya Ramadhan thn ini..aku begitu meletakkan harapan yg sgt tinggi pd semua keadaan.. aku cuba jadikan bln yg mulia ini sbgai titik tolak utk sesuatu yg dh lama aku fikirkan..TQ Allah ats segala kekuatan yg Engkau telah berikan pd aku hambaMu yg lemah ini..sesungguhnya wahai tuhanku aku hambaMu yg dhaif yang meminta bila memerlukan dan alpa bila tidak menginginkan..ampunilah aku...... sesungguhnya hanya padaMu Tuhan tempat aku mengadu dan berserah...syukurrrrrrrrrrr ALHAMDULILLAH ats pertolonganMu.. Insyallah apa yg dh jadi pada hari ke 3 sebelum Rmadhan pergi..adalah menjadi sstu yg telah Allah anugerahkan khas utk aku untuk aku lebih membuka mata dan hati serta berfikir "bahawasanya tiada tempat yg layak disembah dan memohon segala kperluan selain drNYA..kerana sesungguhnya Dia amat mengetahui dan mengerti segala yg terjadi di langit mahupun di bumi" ALHAMDULLLAH!!!

OKAY semua terimalah ini dr sy utk anda semuaaaaaaaaa


Assalammualaikum kepada semua pembaca blog saya ini.
tak kira lah rakan taulan mau pun pihak lawan.
pembaca tegar, pembaca senyap mau pun kadang-kadang je baca.

saya nak menyusun sepuluh jari mohon ampun dan maaf atas segala penulisan saya kat sini
yang ada membuatkan korang tersinggung, kecik hati dan tersentap.
sama ada sengaja atau tak sengaja, saya mintak maaf ok…
saya tau sukar nak memaafkan,
tapi bukankah dengan memberi kemaafan dapat membuatkan hidup
kita lebih aman dan tenteram? ewah…

ok ini serius. selamat hari raya aidilfitri dari saya dan keluarga
maaf zahir dan batin. :-)

No comments:

Post a Comment