Friday, September 10

Lebaran 1431H


Salam Lebaran

Berlalu sudah 1 Syawal .. aku biasa2 saje sambut raya tanpa g semayang raya..huhu.. "AKU DIBERI CUTI" disaat akhir..kecewaa tp itu bukan urusan kita..huhu..biasanya pagi raya aku sgt meriah sb dpt jumpa kawan2 kat masjid lps smyg raya tp tahun ni duk umah je lah gayanyee..huhu..hehhe

Tidak mengapalah kan.. ermmm RAYA AIDILFITRI kali ni biasa2 saje di sambut sederhana kecuali adik aku yg baru kije tu sgt le teruja beraya. Maklumlah kan dh ada bajet sendiri..raya sakan lah dia..syukur Alhamdulillah..Aku? ermm biasa2 je..kepala otak serabut dengan cerita lps raya..aku akan berenti kije.. cuma yg naik x senang duduk adalah psl surat letak jawatan aku tu.. ntah bos terima ke x.. arrrhggg harap2 semua beres sb notis sebulan aku bermula 7.9.10 [cun x date tu kan] n report duty utk kije baru plak pada 7.10.10 [heheh sungguh bermakna] syukurrr padaMU ya Tuhanku atas rezeki di Ramadhan tahun ini.

Sebenarnya dlm kemeriahan raya thn ni... yg jatuh pd 10/09/2010 adalah juga tarikh lahir seorang yg pernah bergelar SAHABAT BAIK pd aku... tp aku sedikit sedih bukan apa, sudah setahun kami x berhubung.. mungkin Allah telah bukakan hati aku untuk segala-gala yg aku saje tahu apa aku nk buat pada hari ini.. tp apakan daya kita mmg manusia biasa.. redha. Mungkin belum masanya lagi..walau aku cuba utk lakukan "sesuatu" bagi menjernihkan kembali ikatan persahabatan ini..tapiiiiiii tidak mengapalah...mungkin dia pun perlukan masa dan mencari kekuatan utk semua ini...setahunnnnnnnnnnn...setahun kekuatan yg aku cari dan cuba kumpul utk semua ini..mungkin dengan berkat doa RAMADHAN hati aku begitu mendesak utk menghubungi dia..walau sblm ni cukup ssh utk aku "call" dia..tp panggilan tidak berjawab..ermmm cuba lagi dengan hantar sms.. setelah separuh hari..sms berjawab "dia blm ada kekuatan utk jwb call aku" ermmm. Hati sedihh sgt..tak apalah..amiklah selama mana masa yg dia perlu utk kekuatan itu...itu hak dia. Walau seribu tahun lagi pun.. kalau masih mampu utk aku tunggu..aku sgt bersyukur...tp kalau di takdirkan kita pergi dahulu..siapa nak jawab? huhu..walau apapun yg jadi antara kami..percayalah PERSAHABATAN dia tiada gantinya..kekuatan yg aku dpt ini juga dr semangat semua SAHABAT2 yg sudi bersama aku walau siapa aku dan apa jua keadaan aku...THANKSSSSSS utk semua sahabat2 aku...semoga kalian sentiasa di bwh lindungan ILAHI..dimurahkan rezeki serta di beri perlindungan oleh ALLAH dunia dan akhirat,,jasa kalia tiada mampu utk aku bls..hanya doa saje yg mampu aku berikan......

Ermmm utk MULAN..sempena 1 Syawal 1431h/10 September 2010 - selamat hari lahir DAN slm kemaafan di aidilfitri.. IKHLAS TAPI JAUH; SHILA :(

Tiada hadiah yg dpt diberikan selain sebuah persahabatan yg ikhlas yg pernah ada utk kamu

2 comments:

  1. yea yea...dh bleh komen...apa2 hal pung hang jgn lupa mai raya umah aku nooo, besekut sarang semut api sedang menunggumu....

    ReplyDelete