Tuesday, September 28

Aidilfitri


Salam..

Ramai org tya xde ke gambar raya aku..hikhik...sungguh mendukacitakan..gmbr2 aku xde..geram betul aku ngn adik2 aku tu..asyikle suh aku amik gmbr dorang..huh!!!!!!!! ni adalah sikit yg aku amik dr adik aku..leh share kan..x ble pun ada aku kesah? hikhik

Raya kami biasa2 je, aku sgt sibuk mnjalankan tggungjawab yg selama ni akak aku yg buat, raya baru2 ni ayah aku x sihat..so byk masa aku adalah ke hospital n tempat2 yg sepatutnya temani mak aku....masih belum terlambat SALAM AIDILFITRI UTK KELUARGA TERSAYANG lagi sekali MAAF ZAHIR DAN BATIN...blk kampung 8/09/2010 - 10 jam perjalanan [ikut terengganu sb gua musang lipis jem sgt teruk..memandangkan aku drive sengsorang, so aku takut penat dgn jem..aku pilih utk selesa wlau pn lmbt..sb ikut GM pun lambat gak ..jem + stress = bahaya. Ermmm abis raya pulang semula ko kota pada cuti hari Malaysia, 16/09/2010.. abis cuti raya di kg...mgu lps bz dgn xtvt yg bakal merubah segalanya...harap perubahan itu adalah kejayaan.. amiennn...TQ pd yg selalu membantu

[tgu n3 episod akhir eh] kihkih

Mmg aku tekad x mo dh g servis keta kedai ni!! nk anta perodua je.... huhu..smpai arini aku rasa terkilan lg..xpe pak cik sy dh xnk lg g kedai pak cik..huhuhu - sebelum plg ke kg..DBE siap2 dulu

Perjalanan jauh x kurasa...kerna hati ku melonjak sama ingin brjumpa sanak saudara yg selalu bermain di mata...nun menghijau gunung ladang dan rimba........[sambung lirik]

Alhamdulillah sampai jua akhirnya dgn selamat..berbaloi2 dr kul 4.00am smpai KB pukul 1.30pm dan signboard ni sungguh bermakna..berenti jap amik gambar 7km lagi..

Satu hari di hari raya - aku n anak2 sedaraku..12 org tp 1 family x blk sb abg aku keja..selamat hari raya to abg chik n kak chik serta anak2 dia di Penang
[nazirul aqif, nasirul aidid n nasiha aqilah] maaf zahir batin

Ni akak aku n family Salam aidilfitri
kak n abg ja serta anak2 [nik muhammad syahmi dan nik muhammad syahril]
thanks 4 everything...semoga sihat n dimurahkan rezeki

Ni lah bdk sengal 2 org yg tlh mnyebabkan gmbr2 raya xde gmbr org lain selain dr mereka berdua..
adik n angah salam kemaafan di aidilfitri ye [nurul nadia n nadhirah]

Hehehe mana ntah anak2 akak aku yg ni..husband dia pn xde dlm gmbr2 aku apa pun selamat ari raya maaf zahir batin to kak na n abg yie serta anak2
[ahmad zikril hakim, ahmad muzakir, balqis aimi, najian aimi dan adam bazli]

Hehe...sian le aku mmg xde yg nk sedondon ngn aku..raya sorang2 kan...ada emak n ayah jelah..hikhik...ma, selamat ari raya maaf zahir batin dr kecik smpai le ke bsr ni..sy blm cukup berjasa...huhuhuhu..ayah aku x sihat so xde pn bgambar..ayah maaf zahir batin..harap cepat sembuh.

Yeyeye dua hari dihari raya...

Tiga hari di hari raya

Empat hari dihari raya [semua raya pertama] kihkih saje nk taip camtu]

yupyupyup slm aidilfitri korang..adik aku pun dh anak dua ye utk makluman semua...
jie n jue slm aidilfitri serta anak2 [safinattun najjah dan sarah nabila]

hehehe...projek sblm tglkan kg...makan nasi berlauk n nasi dagang dulu ngn 2 bibik ni

adik n angan a.k.a cik yaya dan cik didiey

nyammmmmmmmmmmm menyelerakan
[kdai nasik kawan2 mereka ni...g lmbt pn dpt cepat...xyah beratur]

Ada lagi keluarga "besar" ni kat sini...huhihuhi

Dah balik semula ke kota..

TAMATTTTTTTTTT ........ku tinggalkan desa yang permai

gerak dr umah 7.30 pg smpai KL 1.30pm [mak aku bebel ckp bawak laju]
hehe...syukur x jem n selamat smpai ..x laju pun, mengikut had laju kebangsaan lebuhraya je hihihi walaupun ni jalan negeri..maaf abg polis or JPJ..slmt ari raya...

chaaaawwwwwww bedahhhh!!!!!!

Nota Telinga; saat indah tu x selalu dtg..hargailah ia

No comments:

Post a Comment