Monday, November 23

Memenatkan Diri a.k.a Stoberi Marathon


Salam..smartstoberishila bersiaran dari opis bagi mengelakkan muntah darah berlaku dgn semua non confirmity yang dikeluarkan oleh auditors... i luv u ols.. uweks yg ni mmg aku kesah.

Apa yg nk dikongsi adalah psl 2 hari tidak bekerja (dlm hati mmg bekerja - rasa "sussh hati" - ada elaun susah hati x company aku nk bg utk aku ni cam kengkawan aku yg bekerja di ceruk ulu Sabah n Sarawak [bapakkk jauhhh - hehe kelakar btul le Seng tu - sori bunyi kasar tak..tp ni aku ulang ayat org yg nk kasik sewa keta aritu] jd cekgu dpt gak elaun susah hati RM300 sebulan, memula cam xcaye ingtkn dorang tipu tp btul2 ropenyaa..cayalahhh ssh hati pn ada elaun..)

Wokehh masa xde..sat lg nk chaww dh tp aku kn tegar sungguh tegar..hehe..

SABTU - Shah Alam [OPIS@kejee] - Putrajaya [SITE@meeting]- BTS [Umah kwn@merambu n mereleskn otak] mkn sup meletop yg nasi meletopkan perut aku sb tak masak - Bukit Jalil [sesubuh joging a.ka. posing] lps joging melantak roti canai n teh tarik yg lazatt sekali- Temerloh,Phg [kenduri liya - gilos laju bawak keta 1.5jam dh sampai tp xrase pape sb tdo dgn nyaman - BTS [blk ke tempat kejadian - makan..makan..makan n makan..] - Pelita@KLCC menerangi malam..uhuks esok ahad xsuke sb akan muncul isnin..

AHAD - BTS -SHAH ALAM.. pepagi sblm blk ke pangkal jalan, menikmati roti canai n teh tarik yg lazatt.. blk Shah Alam - sesiap - g umah mama markisa - USJ - pastu mancing @ Pulau Indah, KLANG]


Hehe..ada lg 4 org kt umah sdg tdo..kami tgl jek..sb kami mahu meneruskan cara hidup sihat tanpa tilam n bantal..jogging @ England eh eh silap Taman Bukit Jalil.

Peace no war.. we luv safety we luv healthy

Biarkan kami.. Ada aku kesahh..

Kupetik bintang utk kau simpan - melompat lebih tinggi [penatt wehh]

No comments:

Post a Comment