Sunday, November 8

Akhirnyaaaaaaa..


Assalamulaikum (xjawab dosa)

Hehe seperti tajuknye gitu le jugak N3 nye..owhh menahan mata dr tdo semata2 renovate blog template..hehe segar sikit, bosan tahap mak sedara belah ayah sepupu cipan dah tgk yg lama..lgpun yg lama tu cite lama..dh lepas jd kenangan, xkisah le nk buh dlm kategori pahit ke manis ke masam ke masin ke..suke ati le..ada aku kesahh..yuppppp hehe kisah7900 tagline..

Okay x template baru ni ek? ahh ok kan aje, aku nye blog, aku nye suke le..apa aku kesahh..eh eh sejak 2 menjak ni kan jrg le ada org meluahkan perasaan [xmo ingt] *wink* kt blog ni kan..hahaha..mamposssss le [sori agak terkasar kot] jika ada yg terasa soriiii...tp kekuatan yg ada ni adalah punca dr segalanya..THANKSSSSSS!!!!!!!!!!! ***melalut nampak..ye lah nampak ke? ok2 kembali waras..ingat guna akal jgn guna emosi [eh tp kan klu ada jugak yg agak emosi tu kan..emmm sori..manusia biasa] @football@politic agak le emosi sikit..

Lalalayan..cite kerabu dah ni SPECIAL ENTRY ..new look

Situasi; [tgh ckp kt tepon] Tiba2..kwn ku(tgn gigil daa amik gambar) k.laaaaaa hansssss..aahh..hehe^^

Perbualan:

Hai!! (xslm ok..bukan muhrim) Hai!! Hanssss...nak amik gambar ble..BOLEEEEEEEE (suara dia..mak aiii garau nye sakit tinga aku..baru bgn tido rupanye - nk g training utk show kul 3) (ahad last show CTM@IB) sy dh tgk CTM ..best gilerr tahniah!!! Ye ke tq..sorang ke? Eh tak ngn kwn..Dr mana? Dtg amik tiket natrah..oooo..(haa tgk2 hans byk tya aku kan) hahahha FAKTA; jangan autakan ini realiti bukan fantasi..Lokasi; ISTANA BUDAYA, Sabtu 11Nov09;11.47am

Nak dijadikan cite indah..hehe kata kwn aku 'lucky day' yolaaa (siang hari ni..lucky) emmm sesaja capture gambar ni maklumle ada DSLR baru (pink color kay) jgn caye tipu semata..masa ni aku g amik tiket tuk kwn aku..tercicir tiketnye lambat lg show nye tp kami dh book awal2 sb Maya Karin n Sofea Jane pesan suh dtg..ahaks2

6 tiket utk Natrah..satu lagi dlm kete..lupa nk amik..spesel case!

Tadaaaaa...ni le yg ku tunggu2 Sabtu ni..14Nov09; 8.50PM@Stadium Melawati, Shah Alam..4000 tiket sahaja utk peminat CT..yg 8000 lagi utk keluarga HAI-O..chup kami bukan keluarga Hai O..Wekend tu aku ada training..huhu..pilihan di tgn aku..ada aku kesahhh

Ok ni 4 utk KONSERT SERIBU WARNA - DATO' SITI NURHALIZA.
Tiket utk kami RM63/person, free seat ( xde istilah konsert cangkung or cam feratik ERA tu..bukan apa nti takut gak korang ckp aku suke g konsert, ni konsert bermoral, atau dgn kata lain (bukan berlagak) KONSERT EKSKLUSIF sahaja yg kami g n DSN only okayyyy..tiket utk nana, iffah, aku n mama nana.

Okay sekelian ni lah yg malas sekali nak cite..cerita sensasi di kedai kopi..tiada hakim tiada saksi..siang (lucky day) amik ko..ni mlmnye (kalah bebbb..kalahhh..kalah dgn bergaya sekali). Pelik ke gambar kat atas tu..hehe bestttt!!! org tgk bola kat Stadium Bukit Jalil aku n kwn aku tgk kat Konti Digital (International Broadcast Centre) RTM, Angkasapuri .

Ikut kwn aku le..dia ajak, aku yg suh ajak tapi, hahaha..best jugak tgk bebudak ni kije..masa duk tgk bola tu..syok tgk bola kang dah black siaran Muzik Aktif (ASTRO Channel 180) hehe..dh pndai le..leh tak jd JURUTERA kt situ..ekeks

FAKTA; Kelantan kalah (3-1) - tiada ulasan...SILENT MODE!! tp best sempat jumpa Zainal Abidin Rauof (tak tau eja nama tu btul x..SORI abg zenal)

Hehe..semangat membara walau kalah ku ttp epy (tertekan sikit jek ngn gelagat penyokong Red Warrior) tp steady aku pakai baju Man U (7) Owen dihatiku..dh sumbat 1, pastu 2 huhu apalagi pkai sweter le sejukk..hehe

Masa tgk bola ni..x diam Henpon aku tiap2 kali masuk gol ada jek yg nk msg n call..tp apapun korang (yg bg semangat n provok tu) TQ kita kan 1 Mesia..


Hehe..IB lg..next show..NATRAH n Gema Zafana..c.u....bye2.

Nota Telinga; "Bukti terbaik cinta atau persahabatan ialah kepercayaan"

Iklan..:::GINI LE PANJANGNYE JD N3 KALAU UPDATE SEMINGGU SEKALI..bzzzzzz wehhh..anak2 pun terabai dah..::

2 comments:

  1. ha betul tu... klu tak de kepercayaan...hancussss melatop

    ReplyDelete
  2. hancuss berkecai xpe..kalau meletop lg dasyatttt..huhu takut

    ReplyDelete