Tuesday, March 3

bila kwn aku kata....!!!

cantik tak...cantikkk ciptaan DIA yg Esa..masa ni time nk magrib esoknya 1 hijrah-lama dh gambar ni saje baru nk post..ada kwn aku skang ni kat pangkor ntah g kursus ke g wat apa ntah kat sana..hehehe...jgn marah ek! emmm apa ek..opppsss lupa aku nk ucap TERIMA KASIH...terimalah kasihku...hehehe...saje je kat kwn2 aku semua..u all le...berkat sokongan n semangat yg diberikan aku jd seperti hari ini..kalau nk cite pjg sgt biarlah aku simpan sbg satu catatan kenangan semalam...
nak share ngn korang ....BILA KAWAN AKU KATA!!!
  • ada mmber aku yg kt putrajaya tu ckp - proton itam (bukan nama sebenar)...aku kena pastikan kisah cinta aku manis n seronok supaya kisah kehidupan aku lagi menarik hahahaha iye ke..insyallah..sungguh indah!
  • rasa epy sgt lately ni..lgpun ada kwn aku ckp..kenari a.k.a bp (juga bukan nama sebenar)-dia kata blog jgn tulis sedih2 sb aura dia pun sedih...kasik cam semangat n ceria2 sikit...so aku buatlah...betullll beb..aku baca pun cam jd epy..
  • kata kwn aku @myvi itam (juga bukan nama sebenar) - rilekss arrr shila...cuba awk nyanyi menarilah dan terus tertawa walau dunia tak seindah syurga...cam epy jek lps dia ckp camtu
  • kwn aku kata lagi @ myvi itam jln p9b/1 hehehe...ko kena kuat sb idup ni byk cabaran...ko tgk aku dulu semua sorang2 tp aku make sure semua aku kena hadapi dgn tabah...org lain buleh nape ko tak buleh - sb hasilnya indah...manisss..- betulll epy n manis je life dia skang
  • kwn aku kata @ persona 422- dh ckp dh cik jom kta g jln2, bersukan borak2 ngn sy ke...lg seronok ...ehhehe...iyolah tu...
  • kwn aku kata @ kembara...ko jgn camtu shila...ko kan kuat, kau kna buktikan apa yg kau ckp..
  • kwn2 aku yg lain kata....lupakan aje yg xbest...pandang ke depan hidup mesti diteruskan
tq semua...korang mmg best...doa aku utk kalian semua...semoga bahagia n berjaya

No comments:

Post a Comment