Tuesday, March 24

Dan sebenar?


assalamualaikum semua...pagi ni yg sgt best sb ujan lebat...aku suka hari hujan, ingt plak masa kt utm skudai dulu..aku slalu lmbt masuk class kalu ari ujan tp lecturer aku xpenah marah sb dia tahu aku suka ujan..kalu dia marah pun tak guna sb aku ttp senyum dgn slambe jwb.. "kan ujan" hari ni ari yg x busy bg aku...layankan aje blog ni...tgu master upload lagu after midnite...lagu aku utk minggu ni..dah 3 hari aku asyik ngntuk je...maybe effect dr ubat yg dh 10 biji aku telan dh seminggu lebih..kesannya baru "berkesan" ahaksss...sabtu ni ada test x baca apa2 pun lagi..uwaaaa..mgu ni nk blk awl je dr opis sb mgu ni mgu las SPAQ2 tu..layan lah jugak tp x follow dr awl..apapun aku nk dedicate kn lagu ni utk "best fren" aku, smlm chat ngn dia ntah pape je..tp jgn perasan lak ye..sesaja je lagu ni cam best jek..suara yuna@yunalis ni exotic and I think I already fall in love with her song already. I think she can give more to our music industry.
oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain 
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh

No comments:

Post a Comment