Thursday, March 12

DESTINASI BAJET

salam, lama xupdate...emmm adalah sikit story..sblm tu SALAM MAULISURASUL utk semua..tanda kasih kita kepada nabiSAW sama2 lah kita berselawat ke atsnya...cuti sempena maulidurasul baru-baru ni aku g penang..sesaja jalan2 cari pak we opsss jalan2 cari makan...dh semestinya sb nk g mkn char kuew tiaw original penang nye..suka bangat..asyik mkn yg x best je kt KL ni..3 hari 2 malam ek kat sana..seronokkkk sgt lama x jumpa kwn aku yg kat sana..jalan2 cari makan je spjg kat sana..kami pekena mee ketam murah gilerrr best plak tu...ramai sgt org kt kdai tu walaupun tercorok dlm kg kat JURU..siap tdo lagi ondway ke sana..alahaiii susunan gambar ni x betul lak...layannnnnnnn je!

30minit before bertolak balik sh alam..aku makan lagi sekali char kuew tiaw kat pasar..
besttttt!!!nyam2 (char kuew tiaw + air suam)

malam kedua kat sana...pekena mee ketamm..tgk lah ketam dia byk isi freshhhh xde lah tgn aku gatal2 makan ketam tu...sb segar kot...mee ketam + air sirap bandung (ais) nyam2

hari kedua tp ni kitaorg g kedah@pekan rabu...ni slh satu mknan kegemaran aku jugak....ble lah tahan tp masin lerrr (laksa utara + air laicikang)...yang ni best...sejukkkkkk je tekak aku heheheh

ni dia yg plg powerrrrrrrrr abad ni...char kuew tiaw sungai dua (trade mark dia : telur ayam di basuh....besttt gilosss...mmg rasa nk tambah 3 pinggan..tp xlarat tank kecik je...bukan perut stokin...hahaha (char kuew tiaw + sirap limau ais) mmm best 5 bintang utk mas bawa aku ke sini


yezzzzaaaaaaaaa ni dia SUNGAI DUA CHAR KUEW TIAW- telur ayam di basuh...jom lah kta g lagi...
agak2 tauke dia ni jutawan yg ke bape ek kt penang...ni lah org kata rezeki-9/10 adalah dr perniagaan, kalu jujur n ikhlas insyallah mcm nilah jdnye...baru melayu maju...asal x guna mandremmm dah...nauzubillah!

kat sana ada sponser...tmpt beradu & kenderaan- siap tukar2 lagi...satria, kelisa,estima...tgl volvo s40 je tak sempat naik...ok tq to masleeda ariff n masleena ariff sekeluarga...oklah chaw dulu...chan chin chaw..char kuew tiaw...jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment