Sunday, June 12

:: Semangat..Semangat..::



Teruskan sokongan...mmg aku kecewa tp kekecewaan aku x setinggi kekecewaan para pelatih dan pengurusan serta pemain TRW...walaupun kalah kita akur sajalah....usah salahkan pengadil (tp aku mmg xpuas ati pn dgn pengadil) usah juga salahkan pemain.. dh xde rezeki...penonton yg salah..sape ntah bodoh g baling mercun..ada lg perangai yg x bertamadun tu..wat malu Tuanku n TG je...

Rasa sedih aku masih ada..apapun sebagai kenang kenangan inilah yg dpt dirakamkan sepanjang FINAL PIALA FA 2011 di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Tetap di hati TRW cuba lagiii...

Gelombang merah

Saya kecewa..tp sy bangga..kelantan kalah ramai yg puas hati..nampak sgt dorang dengki..hehehe...kita hebatt


Saya dan mereka

Cakkk

Sempat utk meluahkan kata hati..royalti hak kami...MENGERTI?

Sebelum sepak mula

Set kito jange pechohh

Gomo Kelate Gomo

Tq..to My Incik M....

Maka, sekian terima kasih.

Di Fikir-fikir : Banyak lg piala yg menanti kami...pastiiiiiiii...kembali dgn semangat sejati..KELATAN DARUL NAIM NEGERI DIBAWAH BULAN PURNAMA


No comments:

Post a Comment