Tuesday, May 17

:: Dah Lama Tak Shopping ::


Memang rekod lah...dh lama sejak keja KL aku tak kuar g shopping mall jalan2, singgah2 kedai, makan2...mmg mood nk g kuar ke shopping mall xde..ari2 dh aku serabut dgn jemmmmm keta2 yg byk, asap2 kereta..bunyi2 hon2..serabut tau.. setakat kuar makan n g giant je, tak pun g pasaraya super 8 je skang ni...malas lah nk gtau betapa x bestnya duk KL ni..apapun di kesibukan yg ada...menyempatkan diri g tgk semi final 1 kat stadium sh alam baru2 ni.. asal dgr Shah Alam je aku semangat je nak g...best tgl kat Shah Alam..huhuhu [ sedihnyaaaa rindu plak kat umah sana n azza...papet, aku n aza mmg selalu merayap2 ke mana2 sesama...tak perlu amik masa lama2...x perlu nak plan2...rasa nak g kami kuarr...huhuhu...rindunyaaaaaaaaa masa mcm tu..

Mehlah share sikit gambar2 yg ada masa g stadium aritu [maklumlah skang aku dh xde photogrfer dah hehehe...] semalam keputusan muktamad KELANTAN TRW layak ke FINAL PIALA FA musim ni...akan berentap dgn TERENGGANU [dua gergasi pantai timur akan bertemu] dah pasti aku mengharapkan TRW menang bergaya.


1-0

90 minit bertahan 5-0

Peminat saya turut hadir...hehehe

Gelombang merah TRW lebih ramai dr penyokong tuan rumah...cayalahhhh

Kelantan terbaikkk...bye..bye...TAHNIAAHHHH

Maka, Sekian Terima Kasih

Di Fikir-Fikir: We are RED , we are WARRIORS!!! gomo kelate gomo.


1 comment:

  1. wahhhhh bersama sape tu.. bila nk kenalkan peminat DS kat saye.. hehe nnti sy leh jadi mamarazi..hehe.. kita pung rindu kat DS & Pupet... lepas bulan 10 tak leh dah..huhu :(

    ReplyDelete