Sunday, February 21

Tiada Kaitan..


Assalamualaikum [ada kaitan dgn u ols] jawab ye! Aku nak update blog ni ngn gambar2 yg tiada kaitan sgt pun ngn semua tp ngn aku ada..hehe..tp pesal le xble nak ejas2 susun2 plak ni..dengki btul le..pape jelah asal siap entry ni..dr smlm di save sbg draf..ekek..layannn cite wekend baru2 ni..setelah sekian lama memendam rasa wekend hanya di opis..so ni baru berpeluang gonjeng walau dlm keadaan agak kemarau..[hehe]

Mmg xde kaitan ngn tarikan pun..nasi goreng bukan CKT

Apa kaitan? emmm kaitan ngn perut aku n nana lah..lapar..nk jugak mkn nasi goreng cina [bkn org cina masak] nana ajk g sini makan..sedap sib baik.. kdai ni katanye milik Umie Aida..ada aku kesah!

Ni kaitan ngn aku n markisa..yg aku tahu markisa lg berkait dgn beg2 ni.. [segan nk xplain sb aku blm jelaskan cukai beg ni kat dia..hehehe...ada aku kesah? yup aku sedikit kesah!]

Beliciuos Boutique Cafe, Kota Damansara

Apa motif [ bukan nak tunjuk h.p ye] nk tunjuk mulberry [sejenis buah-buahan bukan pakaian] di atas blackberry [bkn sejenis makanan atau sayuran]

Ayam bukan Burger

Nana n Shila [tiada kaitan dgn sesapa..bukan juga sekadar lakonan] hehe..

Air ada kaitan dgn rasa dahaga

Hehe...semanis senyumku..hehe..Baklava..sedap tp manis dan langsung tiada kaitan dgn gula sb manis Honey...nyam2

Nak lagi...

Nota Telinga; Marilah Bersama Jalani Cinta Kita Apa Adanya ..Saling Mengerti Dan Sudi Menerima...Kita Manusia Biasa


No comments:

Post a Comment