Friday, February 12

Lamanya


Hai..sepurnama sudah ke? hehe..lama seh x update blog ni..dr ada cite nk buh dh jd basi daaa..so biarkan yg basi tu terus membasikan diri dia..yg penting apa yg telah terjadi ttp terjadi n semua dh berlari tglkan aku sendiri..sendiri? sendiri lagi..hehehe...alah cite spjg x update blog ni adalah cerita "AKU SEDANG BEKERJA" bila aku kije, aku ada kije n aku xde cite..sb apa? sb ni blog aku bkn blog opis aku..bukan jugak blog bos aku..bkn jgk blog bdk opis aku yg semuanye sengal2 belaka..mulut2 sungguh berbisa...xsukee........depan baik belakang mak aiiiiiii..berpuaka je semuanya..uweks!

Ok..hari ni update blog bersiaran dr kg halaman tercinta..kta tutup cite sepanjang aku x update blog tu...sb SEDANG BEKERJA DGN TEKUN..sorry semua kengkawan yg ajak aku g mkn, g situ, g sini semuanye xdpt penuhi kan..smpai ada yg kata..."malas aku layan ko" "bz nk mampos" "kije smpai mati pun x abis" "kije..kije..kije" hehe tak kurang yg merajuk..alahhh korang..aku kan cleaner mmg camni..kije aku bkn cam korang..duk opis petik2 keyboard, camne aku nk update blog..sebelah tgn ada penyapu, sblh ada mop, kalau kaki leh pegang sah2 aku pegang baldi..pastu nk pegang ajax fabuloso lagi..mr muscle lagi..mana nak sempat...korang kan memahami tugas aku, memastikan semua bersih dan segar. Nanti kalau tandas kotor, bau, lantai tidak di mop, tisu xde, paip bocor, kapet berabuk, tong sampah penuh..siling runtuh, lampu padam, econ xsejuk, econ sgt sejuk, lampu sgt teranglah..suhu bilik cam suhu microwave lah apa lah itulah inilah......haaaaaaaaaaa sape nak tulun...paling2 tak nti kena maki je..huhuhu...sian kan? hhahaha..cekunun le tu cam busy le tu!

Apapun u ols telah menceriakan ari2 aku..i luv u..eh cam ramai je aku janji nk blanje makan ni bln dpn....huhu..insyallah rezeki kta ada kan..

Okies sampai disini dulu sebagai permulaan...kali ni xde gambar sb semua gambar2 yg ada dah basi..cam nasi lemak yg aku belikan uyun..hehe..tdo dulu..eh FB jap!

OOPPPSS thanks FIS membolehkan ku bersiaran dr kampung...terubat rindu..

Nota Telinga: Hidup tidak selalunya indah, tp yg indah itu tetap hidup dlm kenangan.

No comments:

Post a Comment