Thursday, January 1

salam 2009

"DIMANA ADA KEMAHUAN DISITU ADA JALAN"
mentari muncul lagi?


  • Dapat kerja dlm bidang facilities management= ;)
  • Excellent in english= :(
  • Pergi Sabah = :(
  • Memiliki kereta sendiri = :)
  • Menabung = :0
  • Habiskan bacaan Al-Quran dgn tajwid yg betul(blaja tajwid lah) = :0
  • Membahagiakan kedua ibu ayah n famili :?
  • Jadi sahabat&kawan jjur ikhlas pd insan yg brgelar shbt/kwn :?
  • Nak g umrah :(
  • *2 checlist yg tercatat kat hati je..hehehe rahsia---2-2 blum tercapai dan 1 lagi aku gagal lg utk laksanakannya.
setiap thn ada 10bnda yg cuba aku nk capai..thn ni aku rasa xtahu camne...sb thn baru hijrah yg baru dtg aku sgt mengharapkan sinar bahagia dlm perjalanan hidup aku...
walaupun ada yg tak tercapai..aku sgt bersyukur krn masih diberikan nafas dan kudrat utk harungi kehidupan ini...semoga thn 2009 membawa erti kepada aku.
Doa sy untuk anda semua semoga matlamat,azam atau cita2 anda semua dpt direalisasikan..
YANG PASTI THN 2008 AKU BERMULA DGN CERIA DAN JAYA SEHINGGA PENGHUJUNG ADA SEDIKIT SEBANYAK YG MEMBUATKAN AKU SEDIH N HAMPA KECEWA...namun semua itu adalah dugaan dan cabaran..asam garam kehidupan terima kasihlah pd pengalaman tersebut krn telah mengajar kita erti kehidupan..fasa perjalanan menuju destinasi memerlukan keberaniaan, kekuatan, kebijaksanaan, keprihatinan serta keikhlasan dan kesabaran.
"salam 2009 utk semua"bersyukurlah dgn apa yg ada di genggaman anda sebelum yang HAK menarik balik segalanya...ya allah berilah kami semua kekuatan dan kejayaan dunia dan akhirat.AMINNN...

No comments:

Post a Comment