Thursday, January 8

HARGAILAH APA YG ADA DLM GENGGAMAN

"satu hari di PANGKOR BEACH RESORT"

SALAM...dicelah kesibukan yg xseberapa ni...sukarnya nk lupakan perkara yg mengecewakan kita ni ek..dr bln 10 lagi..pada ALLAH shj tempat aku mengadu segalanya...DIAlah yg memberikan aku ketenangan disaat kecelaruan.pada aku semuanya kerana sebuah kepercayaan dan kejujuran dlm sebuah persahabatan..sudah hampir 10hari berlalunya hari-hari di tahun hijrah 1430..eh lupa emmm mcm blum ada azam je...hehehe azam aku thn ni ada 7 sahaja..no 7 lagi, mesti no 7 ni sgt istimewa dlm hidup aku.
apapun azam yg aku ciptakan yang pasti aku sgt berdoa pada TUHAN YG ESA dipermudahkan aku dlm sebarang urusan dan redhailah aku....semoga tabah dan berjaya mengharungi semua ni ye shila...hehehe..pikir positif anggaplah semua ni cabaran dlm kehidupan utk mematangkan anda.INSYALLAH!!

No comments:

Post a Comment