Saturday, March 12

Letih n Penat


Apa yg ble aku gambarkan...sgt penat terasa bukan nak merungut tp sekadar luahan hati dijiwa yang penat ini ~ tahu x? tak tahu xpe... inilah yg mesti dilalui..hari2 yg sgt meletihkan.. kuar gelap balik pun gelap..tak pasti ada tak matahari di luar sana..putih lah aku camni...hehehehe

Menghitung hari detik demi detik...nak cukupkan 6 bulan ni terasa sgt dah tahap kesabaran mula tergugat. Kadang kala rasa jugak nak give up dan cari kerja lain tp disebabkan keletihan ni bukan dari beban kerja 100% maka haruslah bersabar.

Kehidupan harian mula berubah sejak Jan 2011 yg lalu..apapun saya gembira dengan perubahan ini. Jauh disudut hati mengharapkan semua yang terbaik. Semoga apa sahaja pilihan ini, adalah TERBAIK utk aku.

Hari ni g Glenmarie servis DBE - dh ada plak 2 benda nak d pk psl DBE ni..xpe lah demi dia aku ok aje...dia lah yg banyak berjasa pada aku... (next servis : bulan 11/7/2011 @ 68000km) saje tulis sb td xde sticker servis tu.

Maka, Sekian Terima Kasih.

Di Fikir-Fikir: Nak g kursus kawin ni..bila lah yg nak sempatnya..info?

1 comment:

  1. nk g saing kursus kawen leh tak.. huhuhu tapi tak tau bila nk kawen.. alhamdullillah makbul doa supaya kak la kawen dulu..huhu

    ReplyDelete