Thursday, March 4

Hidup Aku Tak Ceria Tanpanye..


Sape? huhuhu xde sesapa lah.. skang musim bertani, bersawah, bendang..musim menuai akan tiba nanti..so kene berusaha keras membanting tulang belulang 4-7 kerat ni..so ari2 keje..keje..jeke..keje..jeke? hehe. Masa utk menikmati CKT agak terbatas tp pantang nenek sebelah kwn aku kalau seminggu x jumpa CKT..makaaaaaaaaaaaaa hehe tyg lagi gmbr aku g CKT kelmarin..byk dh eh gmbr2 CKT..tp ada aku kesah? hahahahaha..jom makan!

Nyam2

Ini adalah nasi lemak bukan CKT..nasi lemak ni aku ble makan sehingga 1 bungkus saje..cute n comel tp aku mmg x abis mkn 2 sb tank aku size xs..harap maklong paham?

OOOwwwwwwwwwwhhhhhh!!!

Ceria sikit le konon bila nmpak CKT..idup ni umpama CKT nikmatilah sebelum udang tu busuk..ekek

BYeeeeeeeeeee malassssssss penattt.......tgu masa menuai akan tiba tp tahun ni azam aku kurangkan tuaian banyakkan semaian.

NOTA TELINGA; Tiadaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment