Saturday, April 23

Masanya Akan Tiba..lalala



Salam..hehehe lamanya x update blog..cerita paling nak di kongsi..YEAAAAAAAAHHHHHHH

Masanya akan tiba..aku akan balik kampung bercuti selama 8 hari...

Setelah 6 bulan mengerah keringat mencari rezeki demi sesuap nasi...

Kenapa lama sangat x cuti...?

Sebab company sengal ni x bagi..

Habis tu x kan nk kerja je sampai mati...?

Idok le gitu teman akan bercuti le ni...

Tak apalah...6 bulan tu byk erti...

Tiba masanya 30/4/11 ni...

Aku nk blk kampung bercutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........

Apa aku nak buat ek kt kg tu nanti...

Setelah di fikir-fikir hampir mimpi..

Inilah antaranya kot nanti....

1) Makan setiap waktu..hihihi
2) Tido di siang hari slps makan nasi
3) Teman mak aku g surau subuh2 hari
4) Nak belaja masak (sayur lemak ~ semua jenis sayur yg ble di masak lemak) shhhh apa erti ni?
5) G taman bawa smua anak2 buah aku main-main, ke kolam mandi2
6) Berbakti kt mak aku di rumah lah (bakar sampah daun2 kering, bersihkan semak samun) ~ ni hobi
7) Nak bawa ma n ayah jalan2 umah sedara (mcm raya plak ~ bkn apa aku jrg blk naik keta so sekali sekala aku teringin nak jd mcm akak n adik aku slalu bawa org tua aku sana sini) ruginya hidup di kota tanpa org tua disisi..huhuhu
8) Preparation utk 7 mei nanti (huhuhu realiti ke fantasi ni?) mcm mimpi
9) Apa lagi eh....papelah..mcm nk g jln2 pengkalan kubur or rantau Panjang je..nk cari jersi bg kt ank2 buah lelaki..
10) Sudah lah dulu utk sekian kali

Lain-lain xtvt akn di kongsi bersama dlm "ada aku kesah" next entri.

Maka, Sekian Terima Kasih

Di fikir - fikir : Sayangilah ibu dan ayah...huhuhu...

2 comments:

  1. ada aper 7 Mei.... tak bagi tau kita pun... betul ke aper yg kita fikir ni...hehe

    ReplyDelete
  2. aauuuuwwww...auwww....hihihihi..hmmmm.......nk bakar daun kering jgk!

    ReplyDelete