Friday, February 20

bangkitlah...!!!!

SALAM...bangkitlah!! hari ini genap seminggu aku begini...walau hakikatnya aku dh rasakan hampir setengah tahun dgn kata lain 6 bulan.bermula selepas raya 7 oktober 2008 sempena tarikh lahir aku...ya alllah sungguh cepat masa berlalu begitu pantas mencantas segala kenangan dan kemanisan serta kegembiraan itu...hari ini aku berjanji pada diri sendiri, akan aku kuatkan semangat dan realisasikan harapan semua keluarga,kawan2 yg dh lama aku tinggalkan, aku hampir lupakan ...sesungguhnya ini adalah satu rahmat, hikmah yg tersembunyi di sebalik kejadian...syukur padamu YA ALLAH...aku redha semua...sesungguhnya jika aku tidak redha akan segala ujianmu ini aku tidak mendapat apa2 darinya sebaliknya dosa yang aku perolehi...jangan tanya mengapa, jangan tanya kenapa, jangan tanya siapa, jangan tanya kemana...nti jawapannya menyakitkan hati..pasrah sahaja dgn apa yang dah terjadi...segala usaha dan keikhlasan serta niat aku hanya tuhan yang maha mengetahui...tiada pengharapan yang selayaknya kecuali DIA yang satu...ya allah sesungguhnya aku mengharap segala yang terbaik dalam kehidupanku...insyallah...

No comments:

Post a Comment